مهرزادمهرزاد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مهرزاد کوچولوی ما

روز مادر

1391/2/27 13:37
نویسنده : مریم
524 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه 23 اردیبهشت روز مادر بود همین جا از مامان خودم که برای من خیلی خیلی زحمت کشیده ودر هر زمانی که به کمکش نیاز داشتم کنارم بوده تشکر کنم .واقعا با هیچ جمله ای وبا هیچ عملی نمی تونیم اونجور که لایق مادرا هست ،ازشون تشکر کنیم. فقط می گم مامان خیلی دوست دارم.

روز شنبه من وقت دکتر داشتم .من وشما وبابایی رفتیم چهار راه طالقانی.بابایی شما رو بیرون نگه داشت ومن رفتم واومدم وبابایی توی یه مغازه لباس بچه های خوشگلی دیده بود ....با هم رفتیم تا اگه خوشمون اومد برای شما لباس بخریم ...یه لباس بود که خیلی ناز بود ...تنت کردیم ...وای ماشالله ....خیلی ناز شده بودی...همونو برات خریدیم...مبارکت باشه عزیزم....قراره ماه بعد شما رو آتلیه ببریم ویه عکس زیبا ازتون یادگاری بگیریم .همین لباس  رو برات می پوشونم چون خیلی بهت میاد.

روز مادر بود ولی شما کادو گرفتی...مبارکت باشه .بابایی قراره برای من ادکلن بگیره ،می خوایم با هم بریم بخریم ولی هنوز وقت نکردیم...

شب هم که برگشتیم از ت چند تا عکس گرفتیم که دو سه تاشو می زارم:

 

قربونت برم نفسم....دوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الناز(مامان بنیا
27 اردیبهشت 91 15:23
وای خدای چه جیگری قربون پاپیونش
سحر مامان تانیا
27 اردیبهشت 91 15:26
وایییییییییییییی من قربون این شاه پسر برم با این لباسهای خوشگلش... عزیزممممممممممممممم خیلی ماهی امیدوارم همیشه لبت خندون باشه
سارینا مامان آرمان
27 اردیبهشت 91 15:52
گلم چرا من انقدر دوست دارم؟؟؟؟
سارینا مامان آرمان
27 اردیبهشت 91 15:53
خاله جونم خیلی خوشتیپی
مامانی وروجک
27 اردیبهشت 91 23:07
وااااااای چه لباس خوشگلی مبارکت باشه مهرزاد جون .با این لباس یه جنتلمن زیبا شدی
الناز(مامان بنیا
28 اردیبهشت 91 10:23
خیلی نازی خاله
یاسمن مامان رادین
3 خرداد 91 10:36
حلول ماه مبارک رجب، ماه مناجات و بندگی و ماه خانه تکانی دل ها، بر مشتاقان کوی دوست مبارک باد
hodeys
4 خرداد 91 0:32
مهرزاد و باید تو لباس دامادی دیییییید
نهیر
4 خرداد 91 13:03
لباسهات مبارک گلم خیلی هم بهت میاد
ازاده مامانه هانا
5 خرداد 91 0:43
ایییییی جونم مریم مردی منو با این فوکول کراوات تو ونیره اخر منو میتشید اصلا میرم که پسری هم بیارم از دست شماااااااا
سارینا مامان آرمان
17 خرداد 91 14:05
ای جونم من بخورمت خوشتبپ پاپیونت منو کشته خاله جونممم
مروارید مامان آوا
3 مرداد 91 8:36
لباسش عااااااااااااالیه خیلی شیربنه پسری