مهرزادمهرزاد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مهرزاد کوچولوی ما

بالاخره عکسای آتلیه

1391/11/30 11:28
نویسنده : مریم
619 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسا در تاریخ 30/10/91 گرفته شده که جیگرمامان دقیقا 1 سال و3 ماه و10 روزه هستش

وقتی عکاسه عکس می گرفت کیف کرده بود چون مهرزاد با هر ژستی که می گرفت می خندید .همش می گفتن که تو خیلی خوبی .فکر کنم با هر فلاش دوربین مهرزاد خندش می گرفت.ببینین ولذتشو ببرین.

فدای پسر نازم بشم.

 

البته عکسا بیشتر بود ولی الان بقیه شو ندارم.

عزیز دلم انشالله عکسای فارغ التحصیلی دانشگاهتو توی وبلاگت بزارم.

خیلی خیلی خیلی بیشتر از قبل عاشقتم.دوست  دارم.دوست دارم .دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهرا مامان مه سما
30 بهمن 91 15:01
فدات بشم خوش عکس خاله

مریم هر چقدر مهرزاد میخنده تو عکس مه سما تا اتلیه را میبینه میزنه زیر گریه از فلاش نگو که دیگه غش میکنه از گریه چند روز پیش بردمش اتلیه بازم گریه بعد هم خوابید قشنگ 3 ساعت دیگه ما هم بر گشتیم خونه


خدا نکنه دوستم .بعضی بچه ها اینطورین یعنی از فلش میترسن .قربون دخمل ناز نازی برم.می بوسمش
زهرا فرجی
30 بهمن 91 20:26
مریم جان عزیزم تبریک میگم وبلاگ جالبی ساختی....مهرزاد رو از طرف من ببوس...

ممنون زهرا جون .به سلیقه شما که نمیرسه .


مامی مائده
5 اسفند 91 15:33
ای جوووووووووووووونم چقدر شیرینی توووووووووووو فدای اون خنده هات

مرسی عزیزم
مامانی وروجک
13 اسفند 91 22:37
به به چه عکسایی!
نیر
14 اسفند 91 23:55
عالی بودنند عالیییییییییییییییی به این میگن عکس اتلیه فدات بشم خیلی خوش تیپ شدی خاله عاشقت بودم عاشقتر شدم دو تا عکست هستند که محشر هستد مثل ادم بزرگها پز دادی اون عکس اولیت و اونی که چشمک زدی واااااااااااااااااااای همشون عالی هستد خدای من تا دیونه نشدم برم ماشالله هزار ماشالله انشالله عکس فارغ التحصیلی و عروسیت عزیز دلم
یاسمن مامان رادین
19 اسفند 91 10:22
بزرگ مرد کوچک
سحر مامان تانيا
25 اسفند 91 3:01
عزيزممممم چقده آقاتر و ماه تر شدي، الهي لبت هميشه خندون باشه
گلاره
27 اسفند 91 1:09
واییییی مریم خیلی عکساش قشنگ شدن ماشاله چقدر چشاش نازن براش حتما اسپند دود کن


مرسی گلاره جون به نازی بنیتا جون که نمیرسه
مامانی وروجک
29 اسفند 91 23:01
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز بر شما مبارک



مرسی عزیزم .عید تو هم مبارک