مهرزادمهرزاد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

مهرزاد کوچولوی ما

شیرین کاریهای شیرینم

1391/10/6 3:42
نویسنده : مریم
633 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز شما دقیقا 14 ماه ونیمه هستی ومن روزی هزار بار خدا رو شکر می کنم که تو رو دارمو به خودم به خاطر داشتن تو می بالم وفکر می کنم بزرگترین چیزی که خدا تا به امروز بهم  داده وجود شماست.هزار بار دوست دارم ،عاشقتم .با هر خنده ات شاد میشم وبرای همه اونایی که از این نعمت محروم ان دعا می کنم.شما روز به روز داری چیزای جدید تری یاد می گیری وبا کارات دل نه تنها من بلکه هر کسی که می بینت می بری..

حالا میخوام چند تا از شیرین کاریاو کلمه هایی که میگی رو البته تا جایی که الان یادمه بگم.بیه یعنی بله رو می گی مثلا وقتی برات شعر عمو زنجیر باف می خونم بعد از من می گی بیه.یا با طرف مقابلت دست میدی وسرت رو بالا وپایین می بری ومی گی یایا یعنی یالله یالله.کلاغ پر بازی می کنی و به جای پر می گی ب با فتحه.بادست کوچولوت کسی رو ناز می کنی ومی گی نا نا .بوس می کنی البته دهنت رو باز می کنی و روی لبم می زاری که وواقعا انگار دنیا رو بهم می دن کوچولویه نازم

کلمه نه رو هم خیلی خوب وبه موقع می گی وسرت هم به چپ وراست تکون می دی .

به همه خوراکیها هم به به می گی قربونت برم وقتی توی تبلیغ یخچال بچه از توی یخجال چیزی برمی داره می خوره به من نگاه می کنی ومی گی به به.قربون هوشت بره مامان.

کلا همش در حال ورجه وورجه کردنی .خیلی کم پیش میاد که یه جا بشینی وبازی کنی .دیگه روی دسته مبل هم می شینی .وروی مبل راه می ری وروی اپن رو وارسی می کنی .

توی کالسکه نمی مونی ومن نمی دونم کالسکه با خودم ببرم یا نه چون وسط راه مجبورم می کنی که هم بغلت کنم وهم می خوای در همون حال کالسکه رو هم هول بدی .اون وقته که نور علا نور می شه ومن تا برم به مقصد میمیرم.

دیشب که برات مسواک میزدم دیدم یه دندون عقب ،پایین هم نیش زده یعنی با این دندون الان 12 تا دندون خوشگل داری عزیزم من برات مسواک می زنم.میبرمت جلوی آیینه دستشویی وهر دومون توی ایینه نگاه می کنیم ودندوناتو مسواک می زنیم.خیلی این کارو دوست داری عزیزدلم .

از چیزایی که دوست داری بگم از میوه ها سیب وانار وانگور وپرتغال وگلابی  وخرما رو خوب می خوریوغذا ها عاشق اش رشته ای وسوپ هم می خوری وکتلت  وکباب هم ایییییییییی ولی خورشت ها رو خیلی کم پیش میاد که بخوری ومرغ و ماهی هم اصلا دوست نداری وبرنج سفید خیلی دوست داری.شیر پاستوریزه هم دوست داری وشاید اگه حالت خوب باشه یه لیوان هم بخوری.عزیز دلم .مهربون مامان وقتی غذا می خوری خیلی پرانرژی می شم انگار خودم خوردم.از تنقلات هم شیرین گندمک وبیسکوییت ووای یادم رفت بستنی خیلی دوست داریوعاشق مغزهایی به خصوص پسته ولی خوب نمیتونی بجوی ولی خیلی دوست داری توی حریره وماست بهت می دم.نون هم دوس داری به خصوص سنگک.ماکارانی هم خیلی قشنگ می خوری که دایی مهدی از خوردنت فیلم گرفته.موقعی که می خوایم غذا بخوریم حتما باید برای شما هم ظرف بیاریم تا باهاش بازی کنیوگرنه به همه چی دست می زنی.بعضی اوقات هم یواشکی قند برمی داری ومی خوری.

از خوردن بگدریم کلا شما اصلا غریبی نمی گردی ونمی کنی وهمه می کن خیلی خوش اخلاقی .فامیلا که هیچی حتی وقتی توی هر مغازه ای هم می ریم به فروشنده وهر کسی باهات صحبت کنه می خندی ومی ری بغلش .می گن که خیلی اجتماعی هستی .خدا رو شکر .

الان ساعت سه صبحه وهر چی فکر می کنم دیگه چیزی یادم نمیاد گلم وکم کم دارم بیهوش می شم می خوام همیشه یادت باشه که من وبابایی عاشقتیم وخیلی خیلی خیلی دوست داریم وتمام تلاشمون رو می کنیم که شما وشاد وخوشبخت باشی



 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الناز(مامان بنیا )
9 دی 91 15:08
مبارک این همه شیرن کاری
مریم مامان پندار
13 دی 91 15:30
ماشالله به این گل پسر میبوسمت عزیزم


مرسی .منم تو وپندار گلتو می بوسم.ماچ گنده
فرنوش
1 بهمن 91 14:36
مريم جونم امروز تولدته كه كلي دلم مي خواست ببينمت چون نمي شد بيام پيشت سري به وبلاگ پسر گلت كه انگار پسر خودمه زدم خيلي دوسش دارم خدا برات حفظش كنه مامان مهربونو ناز نازي

مرسی عزیزدلم .من ومهرزاد هم خیلی خیلی خیلی تو رو دوست داریم .بوس
من
1 بهمن 91 15:58


یعنی کییییییییییییییی؟
من
1 بهمن 91 15:58
سلاااام
مامانی وروجک
16 بهمن 91 22:33
سارینا مامان آرمان
21 بهمن 91 8:13
سلامممممممم دوستم خوبی خیلی وقت بود میومدم وبلاگت میدیدم آپ نکردی پس چرا عکس جدید از گل پسرمون نزاشتی؟؟؟؟ راستی اون عکس مهرزاد که لباس دخترونه به تنش کردی خداییش خیلی شبیه دخترا شده یه لحظه عکس رو نگاه کردم فکردم دختر عمو مهرزاد باید باشه که انقدر شبیهشه