مهرزادمهرزاد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مهرزاد کوچولوی ما

حادثه خبر نمیکند!!!

1391/10/6 1:40
نویسنده : مریم
678 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه هفته پیش بود که من وشما خونه تنها بودیم ،تصمیم گرفتم با هم بریم حموم.از اون جایی که هر دومون تازه سرما خوردگیمون بهتر شده بود سعی کردم زیر در حموم رو بپوشونم تا باد سردی به شما نخوره وآب گرم هم دایم باز بود . هر دومون رو شستم ورفتیم بیرون سریع لباس برات پوشوندم وبا سشوار موهات خشک کردم وبعد شیر بهت دادم وشما خوابیدی ولی بعدش وقتی داشتم ناهار می خوردم کم کم سر درد گرفتم .یواش یواش حالم بدتر شد تا به گلاب به روتون  هم رسید .که زنگ زدم باابیی از سر کار اومد ومامانی ودایی مهدی هم اومدن وبعد در مانگاه وامپول وسرم واینا .خدا خیلی بهمون رحم کرد که شما چیزیت نشد.تا روز بعدش هم یه جورایی ضعیف شده بودم ولی الان خیلی خوبم عزیزم ولی دیگه مامانی تا یه مدت نمی زاره من وشما با هم بریم حموم.اینم از اولی حموم گرفتگی مامان باهوشت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)