مهرزادمهرزاد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مهرزاد کوچولوی ما

تابستون پر ماجرا برای خانواده ما(برای دوستای وبلاگی مهرزادم)

1391/8/21 13:29
نویسنده : مریم
567 بازدید
اشتراک گذاری

راستش الان تقریبا 3-4 ماهی میشه که به وبلاگ پسری سر نزدم .از همون تاریخی که آخرین مطلبو گذاشتم اتفاقای خیلی  زیادی برای ما پیش اومد .مهمترین اون خونه خریدن ما بود .ما اصلا فکر نمیکردیم که امسال خونه بخریم ولی از پا قدم پسر نازمون خونه دار شدیم که این پروسه 2ماهی طول کشید از گشتن دنبال خونه وجمع کردن اثاث تا جابه جا شدن ،که خیلی هم سخت بود ومهرزاد هم کلی آتیش سوزوند.دیگه جونم براتون بگه توی این مدت از شهرستان مهمون داشتیم،عمه کوچیک من که یک سال از من بزرگتره نی نی دار شد ویه پیر ناز به دنیا اوردومامانم که بیشترین کمک رو همیشه تو نگه داشتن مهرزاد بهم می کرد یه هفته ای رفت واز عمه مواظبت کرد ومن هم از بابا و مهدی مواطبت می کردم و3 روز هم بعد از ماه رمضان به شمال رفتیم به همرا ه بابا ومامان وداداشام وزنداداشم فرنوش جون.جای همگی خالی خیلی خیلی خوش گذشت.یکی از اتفاقای مهم دیگه 20 مهر بود .....ببببببببببببلللللللللله........تولد مهرزاد خان.....

که به دلایلی تصمیم گرفتیم که امسال جشنمون خودمونی باشه و فقط خانواده همسری ومادر بزرگش وخانواده خودم ....خیلی خوب بود .راضی بودم وخیلی هم خوش گذشت.

توی مهرماه پسری واکسن داشت که خدا رو شکر اصلا اذیت نشد.

مهرزاد رو برای قد ووزن به مرکزبهداشت بردم که وزنش کمه 9300 بود.سعی میکنم بیشتر بهش برسم تا ماه بعد وزنش  بهتر بشه.دیگه چیزی یادم نمیاد ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الناز(مامان بنیا
24 آبان 91 14:58
چه عجب اومدی خدارو شکر که خونه خریدی
یاسمن مامان رادین
28 آبان 91 11:24
خونه نو مبارک عزیزم. قدم نو رسیده هم مبارک. تولد مهرزاد جوونم هم مبارک.
سارینا مامان آرمان
12 آذر 91 1:08
خونه جدید مبارکککککککککککککک به مامان بگو عکسسس بزاره