مهرزادمهرزاد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مهرزاد کوچولوی ما

9 ماهگی مهرزاد جونم

1391/4/30 0:42
نویسنده : مریم
788 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز شما دقیقا 9 ماه و5 روزته... چقدر زمان زود می گذره عزیزم خیلی شیطون شدی ،همش باید حواسم بهت باشه وگرنه خرابکاری می کنی مثلا امروز فقط چند دقیقه گذاشتمت توی اتاقت واسباب بازیهاتو جلوت گذاشتم تا برم ظرف بشورم که یه دفعه نگران شدم اومدم ببینم داری بازی می کنی یا نه توی اتاقت نبودی رفته بودی توی اتاق خواب ما و داشتی خاک گلدونومی ریختی زمین ومی خوردی .دور ودهنت خاکی بود ویه سنگ کوچیک هم توی دستت بود که به زور ازت گرفتمش...به خیرگذشت ولی از این به بعد می زارمت یه جایی که جلوی چشمم باشی.

این روزاخیلی اذیت می شی چون دندونای بالاییت داره در میاد عزیزم ...الان 2 تا دندون پایینت کامل بیرون اومدن ویه دندون بالا نصفش بیرون اومده و اون یکی هم لثه رو سفید کرده وتا چند روز دیگه نیش میزنه عزیزم...می گن خیلی سخته...خیلی کلافه ای ...همش باید پیشت باشم...کاش می شد من جای تو دندون در بیارم عزیز دلم

تا حالا دو سه بار بدون اینکه دستت رو جایی بگیری سر پا وایستادی ...کم کم داری راه می افتی به سلامتی ...کاشکی زودتر راه بری تا دستتو بگیرم با هم بریم د د . من وبابایی که می گن تا یک سالگی راحت راه می رفتیم .خدا کنه تو هم مثل ما باشی

از کلماتی که خیلی می گی د د و یکی دیگه ن ن البته با فتحه ووقتی هم می خوای بیای پیش من می گی ننه.فکر کنم به جای مامان به ننه بگی.قربون زبون کوچولوت پسرم.

روز سه شنبه 20 تیر بردم بهداشت.که خدا رو شکر وزن وقد ودور سرت رشد داشت البته وزنت خیلی کم اضافه شده بود الان وزنت 8350 گرم قدت 70 ودور سرت هم 43 سانتی متره.

هر روز داری بزرگتر می شی ومن دارم از با تو بودن لذت می برم .هر وقت نگات می کنم به خودم می بالم ومی ترسم که خدای نکرده اگر یه روزی ازم دور بشی چیکار کنم...خیلی به هم وابسته شدیم..حتی اگه یک ساعت برم بیرون وپیشت نباشم کلی دلم برات تنگ میشه ...قربون چشای نازت مامان

دیگه از کارایی که می کنی اینه که اگه چیزی رو بخوای وبهت ندیم اعتراض می کنی .

از حموم کردن هم  لذت می بری وکلی هم جیغ می زنی.

جمعه هم عروسی پسر دوست مامان اکرم بود رفتیم خوش گذشت ولی شما همش شیطونی می کردی ومیزو به هم می ریختی ولی گریه نمی کردی .بعد از عروسی چند تا عکس گرفتیم که اینجا می زارم.

اینم چند تا عکس از 9 ماهگی عزیز دلم:

اینم عکسایی که عروسی رفته بودی وبا هورای دخترا شما هم جیغ می زدی...ببین میزو چیکار کردی!!

اینم موقعی که مهرزاد جونم از حموم اومده وخوابیده...قربونت برم جیگرم

اینم مدل مویی  شما رو خیلی بیشتر شبیه باباییت می کنه...

اینم با حوله...

عاشقتم پسرم...همیشه دوست دارم.دوست دارم.دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الناز(مامان بنیا
27 تیر 91 14:41
اخ که این چشمای ناز از کجا اوردی تو بلا


مرسی الناز جون .
زهرا (دایی،همسایه تون)
30 تیر 91 22:02
مهرزاد کوچولو همه عکساتو دیدیم
خیلی خوشگل و نازی

مرسی زهرا جون.ممنونم عزیزم
مریم مامان پندار
3 مرداد 91 0:28
مبارک باشه عزیزم الهی 80 ساله بشی فدات شم
مامی مائده981
3 مرداد 91 0:39
اااا یادم رفت اسممو تو قبلی بنویسم


مرسی مائده جون
روشا...مامان ساینا
3 مرداد 91 1:11
چه چشای شیطونی داری ناقلاااا ماشالا به این گل پسر
نهیر
3 مرداد 91 1:14
ماشالله چه مژه هایی
مبارکه 9 ماهگییتون
چه تیپی زدی گلم انشالله عروسی خودت


ممنون نیره جون ...انشالله عروسی گل پسر شما
مروارید مامان آوا
3 مرداد 91 8:35
عزییییییییییییزم پاپیونت منو کشته


ممنونم عزیزم







❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 12:50
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
سارینا مامان آرمان
6 شهریور 91 1:57
چه پسر خوشتیپییی ماشالله براش حتما اسپند دود کن راستی ادرس وبلاگم تغییر کرده اون قبلی رو پاک کن
سحر مامان تانیا
10 شهریور 91 1:29
می شه قربون شما پسرخوشگل و خوش تیپ رفت آیا؟


الناز(مامان بنیا
29 شهریور 91 15:03
خبری نیست ازت کجاهااااااااااااییی
سودابه
20 مهر 91 0:24
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک از طرف من و نوه گلم . لطفا عروسم را دا کنید